Sabtu, 25 Februari 2012

Dapat bonus RM 500.00. Apa kata mereka?

Warga KAFA Perak amat gembira dengan pengishtiharan Menteri Besar Perak,YAB Dato` Dr. Seri Zambry Abdul Kadir dengan bonus RM 500.00 kepada setiap guru KAFA.Rata-rata guru KAFA bersyukur dengan penerimaan bonus ini dan berazam akan berkhidmat bersungguh-sungguh mendidik anak bangsa.

Nor Azizh Bt. Awang


Seorang guru KAFA, Ustazah Nor Azizah Bt. Awang,44 tahun menyatakan bahawa beliau amat gembira dengan pemberian bonus yang diumumkan oleh Menteri Besar Perak.Beliau amat bersyukur dengan keprihatinan pihak kerajaan dan berharap mudah-mudahan biarlah perkara tersebut berterusan.Beliau turat mengharapkan negeri Perak akan terus maju jaya di bawah kepimpinan YAB Dato` Seri Zambry Abdul Kadir selaku Menteri Besar Perak





Puan Hajjah Salmiah 



Manakala Puan Hajjah Salmiah Bt. Sabran,Ketua Sektor Pendidikan Islam,Jabatan Pelajaran Perak mengucapkan tahniah kepada semua guru KAFA perak di atas pemberian bonus ini.Pemberian bonus ini ibarat BR1M yang kedua untuk guru-guru KAFA.Beliau turut berharap guru-guru KAFA akan bekerja dengan lebih baik dan bersungguh-sungguh lagi.





Alhamdulillah.Terima Kasih Menteri Besar Perak  dan Kerajaan Negeri Perak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan